Header AD

Tony Cetinski me još nije nazvao, otac je u avgustu posljednji put vidio unuke


Vijest da je proslavljeni pjevač Tony Cetinski (48) u petak u Pustoj ulici u Rovinju oko 14 sati automobilom pregazio Ibrahima Kevljanina, proteklih dana puni stupce svih medija u Hrvatskoj i regionu.
62-godišnji Ibrahim Kevljanin je porijeklom iz Kozarca, koji je inače živio u Rovinju.

Poziv prijatelja

Kevljanin je u Rovinju bio poznat pod nadimkom Braco, a portal Avaz.ba stupio je u kontakt s Ibrahimovim sinom, Adisom Kevljaninom, koji već 17 godina živi u Insbruku.  
Kevljanin je u ekskluzivnom razgovoru za "Avaz" ispričao kako je saznao za smrt oca, šta se sve dešavalo posljednjih sati nakon tragedije i kada je imao posljednji susret sa Ibrahimom u Rovinju.
- Za smrt oca sam čuo istu noć kada mi je otac Ibrahim poginuo. Iz Rovinja su me nazvali prijatelji i sve mi saopćili do u detalje da ga je pregazio pjevač Tony Cetinski. Poslije toga počeli su mi se javljati drugi prijatelji koji su mi ispričali šta se sve desilo tog kobnog petka oko 14 sati – kaže Adis Kevljanin za Avaz.ba, koji dok razgovaramo polako diše i usporeno govori s obzirom na njegovo teško zdravstveno stanje.
Adis nam je otkrio i detalje nesreće, dodajući da odlično poznaje mjesto tragedije i ulicu u kojoj je Tony naletio automobilom na Ibrahima.  
- Prijatelji su mi kazali da je Tony udario Ibrahima dok je on stajao na cesti, a ne ležao kako pojedinci hoće da predstave. Tony je u Rovinju poznat po brzoj vožnji, a na YouTubeu ima i jedan video gdje on juri istom ulicom u kojoj je ubio moga oca. Ja sam vozio tom kobnom ulicom, odlično je poznajem i znam da uvijek moram njom oprezno voziti mic po mic, jer uvijek neko prolazi, posebno brojni turisti – priča nam Adis.
On je dodao da ga nakon nesreće Tony Cetinski nije nazvao, kao ni neko od njegovih advokata.
- Da je kakav čovjek okrenuo bi moj broj, izrazio mi saučešće zbog ove tragedije. Nije se ni udostojio da mi se javi… Prije osam godina sam operirao srce, a u Insbruku živim već 14 godina. Dnevno pijem po 14 tableta i zdravstveno stanje mi se od trenutka kada sam saznao da je Tony pregazio moga oca jako pogoršalo – priča Adis, koji je rođen u Bosni i Hercegovini, u Prijedoru, a dodaje da je odrastao u Kozarcu.
S ocem Ibrahimom je u Rovinju živio skoro 20 godina. Adis nam je rekao da je prije nekoliko godina u automobilskoj nesreći ostao bez brata Harisa.
- Haris je poginuo prije nekoliko godina. Tata Ibrahim se odao alkoholu nakon njegove smrti, ali je bio omiljen u Rovinju. Zadnji put smo se sreli u avgustu kada smo sjedili skupa u jednom kafiću. Još ne mogu da vjerujem da će to biti da je tada posljednji put video svoje dvije unuke, moje kćerke, Dijanu i Dejlu – kaže Adis Kevljanin, kojem je bivša supruga rodom iz Bihaća.
Dženaza u srijedu
Za oca Ibrahima kaže da je bio omiljen u Rovinju i da su ga svi znali i voljeli.
- Naša mama Zuhra, koja je nakon razvoda sa Ibrahimom ostala živjeti u jednom selu pored Rovinja, uvijek je gledala da moj otac ima šta da jede i brinula se o njemu. Plaćala mu je račune, ali ne bih volio da sada ona ima posljedice zbog takve pomoći sa sadašnjim mužem, koji je također fin čovjek – kaže Adis, koji je pohvalio i očevu komšinicu Ružu, koja se također brinula o Ibrahimu. 
Kaže da će sutra (ponedjeljak) otići kod svoje doktorice u Insbruk, koja mu treba dati dozvolu da može otputovati u Rovinj na dženazu ocu.
- Ako bude sve u redu, ja bih trebao u Rovinj doći u srijedu, kada je i zakazana dženaza ocu. Nadam se da će moje uništeno srce sve to podnijeti, iako sam i sada duboko potresen – kaže u ekskluzivnoj ispovijesti za "Avaz" Adis Kevljanin.


Izvor : Avaz.Ba


Tony Cetinski me još nije nazvao, otac je u avgustu posljednji put vidio unuke Tony Cetinski me još nije nazvao, otac je u avgustu posljednji put vidio unuke Reviewed by NagMag on 15:02:00 Rating: 5

Nema komentara

Reklama